mateusz_oconner

Wznowienie produkcji modelu Camaro zapowiedziano samochodem koncepcyjnym podczas targów motoryzacyjnych w Detroit 9 stycznia 2006 roku[4]. Stylistycznie pojazd został zaprojektowany tak, aby przypominał pierwowzór z lat 60. Nawiązują do niego m.in. linia boczna oraz skrzela tylnych paneli, duża maska w kształcie litery V[5].

W 2011 roku zaprezentowano najmocniejszą wersję Chevroleta Camaro - ZL1. Pojazd wyposażony został w silnik wspomagany kompresorem w układzie V8 o pojemności 6.2 l i mocy 580 KM oraz 754 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Samochód wyróżnia się m.in. przeprojektowanym przednim zderzakiem, maską silnika z dodatkowym "garbem", spojlerem tylnej klapy oraz tylnym dyfuzorem z czterema końcówkami układu wydechowego[6].

Model 2012 posiada drobne zmiany stylistyczne m.in tylne klosze lamp zostały ze sobą scalone. W tylne zostały wmontowane panele LED. Modyfikacja ta została wprowadzona jedynie na rynek europejski.

W marcu 2013 roku auto przeszło face lifting. Zmieniono m.in. przód i tył pojazdu. Zabudowano stare okrągłe przednie lampy, które w połączeniu z subtelnym wlotem powietrza poszerzają optycznie nadwozie Camaro V. Z tyłu pojazdu zastosowano zespolone lampy tylne. Przy okazji liftingu wzbogacono listę wyposażenia o kolorowy wyświetlacz HUD, kolorowy ekran systemu informacyjnego, sportowe fotele Recaro oraz pakiet Blue Interior Accent Trim z niebieskimi elementami wykończenia[7].

Znalezione obrazy dla zapytania Camaro 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Design by: DiabloDesign.eu